Warlings

Warlings یک بازی اکشن در سبک استراتژیک می باشد که به صورت آنلاین انجام می شود. در بازی جنگ لیگز ها با استفاده از کرم های جنگنده و یک استراتژی منحصر به فرد ماموریت های هیجان انگیز را به پایان برسانید. امروز قصد داریم یک بازی متفاوت و البته اعتیاد آور را به شما معرفی کنیم.

Warlings یک بازی هیجان انگیز است که با در اختیار داشتن دسته ای از کرم های مبارز و ترفند های کثیف می توانید ساعت ها سرگرم شوید.این امکان بزای شما وجود دارد که از تاکتیک های مختلف استفاده کنید و سلاح هایی که در اختیار شما قرار دارید دشمنان خود را به چالش بکشید. در بازی Warlings سه پروانه، سلاح های متنوع و تیمی از کرم های کماندو در اختیار دارید و باید تیم خود را به بالا ترین رتبه در جهان برسانید. شما می توانید در بازی Warlings می توانید در شش میدان نبرد متفاوت به جنگ با دشمنان بروید و پیروز میدان شوید. مبارزه در فضا، دریا، هوا و مکان های زیبای دیگر برای شما امکان پذیر است.

بازی آنلاین Warlings

Warlings

http://yazdapk.com/warlings/

بازی Cower Defense

بازی Cower Defense یک بازی جدید در سبک استراتژیک می باشد. بازی برج دفاعی شهر گاو ها یک بازی محبوب با نوآوری جدید در بین کاربران اندروید جایگاه ویژه ای پیدا کرده است. در این بازی شما باید از برج های خود در برابر حملات دیگران دفاع کنید و اجازه ندهید اموال شما را سرقت کنند. در بازی  Cower Defense هر کسی می تواند به قلعه شما حمله کند، پس قبل از اینکه از قلعه شما و منابع شما سرقت شود امنیت قلعه خود را افزایش دهید.

اگر از علاقه مندان به بازی های استراتژیک باشید، بی شک بازی Cower Defense مورد توجه شما قرار خواهد گرفت. بازی Cower Defense سبکی تقریبا مشابه به بازی های سبک MOBA ( دفاع از قلعه ) دارد. این خطر هر لحظه شما را تهدید می کند که مورد هجوم و حملات دیگران قرار خواهید گرفت. در بازی Cower Defense شما باید با یک استراتژی خاص از قلعه خود محافظت کنید. برای این کار می توانید با قرار دادن گاو ها بر سر راه دشمنان، آن ها را نابود کنید.

بازی Cower Defense

Cower Defense

http://yazdapk.com/cower-defense/

Assassin"s Creed: Rebellion

Assassin"s Creed: Rebellion یک بازی محبوب در سبک نقش آفرینی و RPG می باشد. در بازی اساسین کرید شما در قرن پانزدهم زندگی می کنید و با تجهیزات و تشکیلاتی که در اختیار دارید باید تمپلار ها را نابود کنید. شما در بازی Assassin"s Creed: Rebellion در کشور اسپانیا و باید از ماموریت های قومی و عقاید مذهبی کلیسا کمک بگیرید و برای شکست تمپلار های برنامه ریزی کنید. شما برای رسیدن به هدف خود می بایست تمامی قطعات DNA که در مسیر شما وجود دارد را جمع آوری کنید و علاوه بر آن بر مهارت های خود و دیگر اساسین ها اضافه کنید. اگر به بازی های سبک نقش آفرینی علاقه مند هستید  به هیچ عنوان بازی Assassin"s Creed: Rebellion را از دست ندهید.

بازی Assassin"s Creed: Rebellion با توجه به سبک هنری و منحصر به فردی که دارد از شخصیت های نسخه های قبلی بازی در سبکی جدید الگو گرفته است. در بازی اساسین کرید همچون گذشته با شخصیت هایی مثل Join Ezio, Aguilar, Shao برخورد خواهید کرد.این امکان برای شما فراهم شده است که با ایجاد انجمن های برادری مامورین های استراتژی را در کنار آن ها به اتمام برسانید.

بازی Assassin"s Creed: Rebellion

Assassin

http://yazdapk.com/assassins-creed-rebellion/


Best Sniper: Shooting Hunter 3D

Best Sniper: Shooting Hunter 3D  یک بازی جدید از سبک بازی های اکشن می باشد که به تازگی در مارکت اندروید معرفی و منتشر شده است. در این بازی مهیج شما باید به شکار دو نوع مختلف زامبی و دایناسور بروید. در بازی بهترین شکارچی دایناسور شما یک شکارچی ماهر هستید و با تجهیزاتی که در اختیار دارید باید به شکار دایناسور ها و زامبی هایی که تشنه به خون شما هستند بروید.

در بازی Best Sniper: Shooting Hunter 3D بر اساس یک پروژه آزمایشی در آمریکا و بروز یک سری از مشکلات دایناسور ها دوباره به زمین برگشتند و انسان ها به زامبی تبدیل شده اند. در بازی بهترین تک تیرانداز اندروید شما به 14 نوع اسلحه دوربین دار دسترسی دارید و باید با این تجهیزاتی که در اختیار شما قرار گرفته است به نبرد با زامبی ها و دایناسور ها بروید تا دنیا را نجات دهید.

بازی اندروید Best Sniper: Shooting Hunter 3D

Best Sniper: Shooting Hunter 3D

http://yazdapk.com/best-sniper-shooting-hunter-3d/

 

Lara Croft GO

Lara Croft GO بازی فکری و بسیار زیبا در سبک پازل و ماجراجویی است که توسط استودیو Square Enix سازنده بازی های Hitman GO و Deus Ex Go منتشر شده است. در لاراکرافت گو همانند بازی های دیگر این سری شما باید از مسیرهای مشخص شده عبور کرده و موانع موجود را پشت سر بگذارید.

گیم پلی بازی Lara Croft GO

http://yazdapk.com/lara-croft-go/