Shadow Fight 3

جنگیدن با سلاح های سنتی، امروزه همواره توانسته جذابیت زیادی ایجاد کند. از این رو، سازندگان بازی، بیشتر به فکر ساختن بازی های اکشن با سبک جنگ سنتی  افتادند. بسیاری از این بازی ها توانستند موفقیت چشمگیری کسب کنند. به عنوان مثال می توان به سری قبلی بازی Shadow Fight یعنی Shadow Fight 2 اشاره کرد که می توان با جرات گفت توانست آمار بی نظیری از خود به جای بگذارد.

بازی Shadow Fight 3 را نیز استودیو معروف بازی سازی Nekki ساخته است. این استودیو یکی از موفق ترین استودیو های بازی سازی می باشد. با موفقیت سری قبلی این بازی، استودیو Nekki به فکر ساختن سری جدید این بازی افتاد. این استودیو بازی های موفق دیگری نیز ساخته است که از بین آن ها می توان به بازی Vector 2 اشاره کرد.

Shadow Fight 3 ، تحولی عظیم

Shadow Fight 3

http://yazdapk.com/shadow-fight-3/

Reigns

با بازی اندروید Reigns در نقش یک پادشاه قدرتمند باشید و تصمیمات بزرگی بگیرید. با این بازی، پادشاه بودن را تجربه خواهید کرد. بازی های استراتژیک زیادی در دنیای اندروید وجود دارد که شما در نقش رهبر هستید، اما در بازی Reigns سبک بازی کاملا متفاوت می باشد. مطمئن باشید، تجربه ای تازه خواهید داشت که از آن لذت خواهید برد.

بازی Reigns را استودیو بازی سازی DevolverDigital ساخته است. این استودیو تجربه ی زیادی در زمینه ی بازی سازی دارد و بازی های متعددی ساخته است. به طور حتم می توان گفت بازی Reigns موفق ترین بازی این استودیو بوده است. این بازی توانسته در گوگل پلی نمره ی فوق العاده 4.7 از 5 را دریافت کند که یک افتخار بزرگ برای استودیوی بازی سازی DevolverDigital محسوب می شود.

سبک بازی Reigns

Reigns

http://yazdapk.com/reigns/

دیکشنری دانشجو 2

نرم افزار دیکشنری دانشجو 2 یک برنامه ی بسیار کاربردی برای بسیاری از ما محسوب می شود. امروزه خواندن متون زبان های دیگر برای دانشجویان و یا سایر مردم یک نیاز به حساب می آید، از این رو داشتن یک دیکشنری به شدت حس می شود. با ما با معرفی این نرم افزار همراه باشید.

معمولا دانشجو ها بیشتر با متون زبان اصلی سر و کار دارند و برای فهمیدن معنای کامل و واضح متون و یا در شرایط خوب، فهم بعضی کلمات دچار مشکل می شوند و در آن مواقع به استفاده از یک دیکشنری روی می آورند. از آنجا که امروزه تلفن های هوشمند فراگیر شده اند و نرم افزار های زیادی برای آن ها وجود دارد و همچنین این تلفن ها قابلیت های زیادی دارند ، دیکشنری های زیادی برای تلفن های هوشمند وجود دارند که از بهترین آن ها می توان به گوگل ترانسلیت اشاره کرد. نرم افزار دیکشنری دانشجو 2 نیز یک دیکشنری بسیار کاربردی می باشد که توسط یک تیم ایرانی ساخته شده است.

قابلیت های نرم افزار دیکشنری دانشجو 2

http://yazdapk.com/دیکشنری-دانشجو-2/

Princess Castle: Royal Life

بازی زیبا Princess Castle: Royal Life یک بازی تفننی در سبک بازی های دخترانه می باشد که به تازگی معرفی و مورد استقبال کاربران قرار گرفته است. در این بازی دوست داشتنی شما باید به شاهزاده حبس شده در قلعه و همچنین پادشاه و ملکه که به همراه شاهزاده خانم کوچک زندگی می کنند کمک کنید. بازی دخترانه Princess Castle: Royal Life با در نظر گرفتن سلیقه‌ها آیتم های مختلفی در خود جای داده است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند.

بازی دخترانه Princess Castle: Royal Life

Princess Castle: Royal Life

http://yazdapk.com/princess-castle-royal-life/

یه جک بگم

با نرم افزار یه جک بگم ، شما می توانید روزانه جک های جدید و خنده داری بخوانید و از آن ها لذت ببرید. با این نرم افزار شما روزی شاد و پر از خنده خواهید داشت. با ما با معرفی این نرم افزار همراه باشید.


با فراگیر شدن اینترنت، روزانه جک های زیادی رد و بدل می شود. امروزه بسیاری از ما در شبکه های اجتماعی همچون اینستاگرام و یا پیام رسان های اینترنتی همچون تلگرام، جک ها زیادی می خوانیم و از آن ها لذت می بریم، اما شاید وجود یک نرم افزار انحصاری برای جک لازم باشد. نرم افزار یه جک بگم برای همین منظور ساخته شده است، البته نا گفته نماند که قابلیت های جالب بیشتری نیز دارد.

قابلیت های نرم افزار یه جک بگم

یه جک بگم

http://yazdapk.com/یه-جک-بگم/